dos mesos
Peso 55kg i medeixo 1.58... estic bé? He estat llegint altres consultes de noies que medeixen 10 cm més que jo i pesen 5 kg menys i els heu dit que estàn bé... Tinc sobrepes? C
Com puc aprimar ràpidament? Tinc molt de complexe amb el meu cos i vull deixar de tenir-lo. En dos mesos marxo de vacances i vull estar bé, amb un cos que a mi m'agradi. Què puc fer?
Sara Bujalance

Hola someone! El teu pes està perfectament bé, així que no t'amoïnis perquè no necessites aprimar res! Si fossis 10 cm més alta i tinguessis 5 quilos menys estaries amb un pes baix i això podria ser perillós per a la teva salut. El que has de fer per mantenir un bon pes, com el que tens, és ser constant en una alimentació equilibrada i en fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Aquestes són les úniques pautes que funcionen per tenir un bon pes i una bona salut. I funciona si som constants durant tot l'any! En 2 mesos no es pot aconseguir el que requereix una continuïtat durant tot l'any. Molts petons!!