Ajuda
Hola, m'agradaria comentar-te el que em passa últimament. El cas és que aquests últims dies no faig res més que menjar o pensar en menjar. Menjo compulsivament encara que no tingui gana. Ahir vaig dinar moltíssim però perquè era un dinar familiar i clar, doncs vaig dir que no menjaria res a la tardai soparia poc. Però no. I el problema és que, de moment no,però jo sé que em sentiré malament.
Què puc fer?
Sara Bujalance

Hola laralara! Per evitar menjar de forma compulsiva el millor que podem fer és menjar de tot, variat, equilibrat, suficient (sense passar gana), i repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita o un iogurt, per exemple). D'aquesta manera evites passar gana i/o ansietat perquè li vas donant al cos de forma progressiva aliment. Però si tot i així continues patint pel menjar, el que has de fer és parlar amb els pares sobre el que t'està passant i anar al metge. Ell/a et pot ajudar a controlar l'alimentació. També ens pots trucar a Fundació Imatge i Autoestima si ho necessites: 93 454 91 09. MOlts petons!!