pes
medeixo 1'34 i peso 50kg o 51 kg, fa poc vaig fer la revisió dels 12 anys i em van dir que estave perfecta, pero estic gorda, ara que ve l'estiu em vull poder posar el banyador y els shorts amb tranquilitat, estic be?? i si dius que estic be, igualment em podries dir alguna cosa (que no sigui menjar variat i exercici) per a baixar uns 3kg, tampoc es molt, sol vull aprimar uns pocs kg
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, fes cas del metge, estàs bé! Així que posat el banyador i els shorts amb tota la tranquil·litat del món i gaudeix de l'estiu! De cara a baixar algun quilo, la única cosa que realment funciona és menjar equilibrat i fer esport habitualment, per això és el que us dic sempre. El que pots fer ara que ve el bon temps és aprofitar-ho i sortir a fer esport, que ve més de gust que amb el fred. D'esport n'hem de fer, com a mínim, 3 cops a la setmana, si en pots fer una mica més, millor. MOlts petons!!