suicidi
escric aixo com ha ultim adeu.
avui em tirare per un pont ja no puc mes lanorexia ma superat i tothom em diu mental
gracies a tot els que meu apollat i heu eatat aqui pero el meu fi ha arribat
adeu gent
Sara Bujalance

Hola nena2! NO HO FACIS!! Entenc que l'anorèxia t'ho fa passar malament i és un infern, però hi ha sortida!! Només cal que rebis ajuda! Et mereixes ser feliç i rebent ajuda et pots curar i viure una vida plena. La única cosa que no té solució és la mort. Tens molta vida per davant i l'has de disfrutar!! Parla amb els teus pares, familiars i amics, t'ajudaran a superar la malaltia, tots ells t'estimen i volen ajudar-te, confia en ells! Parla sobretot amb els pares, ells t'estimen per sobre de totes les coses i faran tot per ajudar-te. Si et passés alguna cosa quedarien destrossats, així que deixat ajudar per ells! Oi que tu voldries ajudar-los si tinguessin un problema? Ells també volen ajudar-te, ets la seva prioritat. Truca'ns a Fundació Imatge i Autoestima i parlarem: 93 454 91 09. I si et ve l'impuls de fer-te mal també pots trucar al telèfon d'emergències: 112. I sobretot recorda que l'anorèxia es pot superar, moltes persones que hi han passat s'han curat amb ajuda professional! Molts ànims i molts petons!!