M'agradaria...
Hola:) M'agradaria saber si el meu pes és el correcte, depenent de la meva altura. Faig 1'56-58 i peso 45 mes o menys. Em comparo amb d'altre gent i a vegades penso que estic gorda, pero depenent de la situacio quan em miro em veig normal. Es normal que em diguin que estic prima, pero pensu que es per dir-ho, per no fer-me mal, perquè saben que si em diuen la veritat em deprimiria i els hi agraeixo per el apollu, pero em veig aixi. Tinc moltes manies. M'agraderia ser mes prima del que sóc.
Contesta amb sinceritat sisplau (sigui bó o dolent digau).
Gràcies, petonets.
Sara Bujalance

Hola Ann! Fes cas del que et diuen perquè amb el teu pes estàs prima! No necessites aprimar res! Si aprimessis, de fet, podries tenir problemes seriosos de salut, així que treu-t'ho del cap. Recorda que la única cosa que has de fer per mantenir un bon pes, com el que ja tens, és menjar equilibrat i fer esport, no cal fer res més. I sobretot no t'obsessionis. L'obsessió pel pes és el que fa que gent prima, com tu, s'acabi veient més grassa del que és realment, de forma que s'ho passen malament de forma innecessària perquè el cos està bé, el que no està bé és l'obsessió per aprimar. Molts petons!!