no ho aconsegueixo
ja no sé què fer per aprimar-me. Ni m'enrecordo de quan vaig començar amb tot això però he fet de tot i segueixo estant igual... NECESSITO aprimar-me. Odio les meves cames. Què puc fer per aprimar-me? em puc aprimar sense fer esport? sino em creix muscul... També tinc èpoques que menjo menys i és com si se m'acumulés la gana i els dies seguents menjo més encara.. Sé que he de seguir una dieta equilibrada, no obsessionar-me... però es que no puc!!! No estaré bé fins que no m'aprimi, no estic a gust amb mi mateixa. Necessito solucions efectives no les tipiques de menjar sa i fer esport, aceptarte tal i com ets... Vull canviar ja però necessito ajuda!
gracies!
Sara Bujalance

Hola! Entenc que et sentis impacient si fa temps que ho intentes i no pots, per això és molt important que en primer lloc, et relaxis, mantenir un bon pes implica ser pacient i constant a l'hora d'adquirir uns hàbits alimentaris equilibrats i acostumar-se a fer esport de manera habitual. Desconfia de qualsevol pauta que et prometi aprimar ràpid i sense esforç, això no existeix, fent això et trobaràs que si perds pes, el tornes a guanyar ràpidament també. Així que només queda menja equilibrat, tal i com marca la piràmide alimentària (aquí la tens detallada:
). Pel que fa a l'esport, també és necessari que facis, com a mínim, 3 hores a la setmana. No tinguis por de fer esport perquè el múscul no creixerà. Al contrari, fent esport aconseguiràs un bon pes i un bon tipus, tonificat. I, sobretot, tingues paciència i ves pas a pas. Els resultats d'uns bons hàbits es recullen al cap d'un temps (conta un o dos mesos) i només funciona si som constants. Cap altre cosa funciona, com abans ho acceptem molt millor. Adquirir aquests hàbits pot ser una mica difícil al principi, però després serà més fàcil i quan vegis els resultats encara més. Molts petons!!