ho faig bé?
Holaa! bueno he començat de nou amb la dieta, pero tinc por de que m'agafi ansietat i atracons i s'espatlli tot l'esforç. ara peso 62 kg, i vull pesar 58, només 4 kg més. Pels matins menjo dues torrades bimbo integral amb pernil, i un got de llet descremada. al mig matí una fruita. al mig dia una amanida i qualsevol tipo de proteïna, i de postre fruita. per berenar una peça de fruita. i per sopar verdura i proteïna, i fruita. Ho faig bé? quins consells hem dones per controlar l'ansietat i la gana?
pd: vaig al gimnas 4/5 cops a la setmana!!!
Sara Bujalance

Hola bloodymary! El que fas està bastant bé perquè menges molta fruita i verdura, però s'ha de millorar perquè és necessari que mengis també llegums, arròs, pasta i una mica més de làctics. A l'hora de berenar, a més de menjar la fruita, beu també un got de llet com fas a l'esmorzar. El que també pots fer és beure un got de llet abans d'anar a dormir (si la prens calenta t'ajudarà a agafar la son). I com a primer plat varia una mica més, no facis sempre amanida o verdura, ves fent també cigrons, llenties, etc. (donen molta energia, tenen molta fibra i poques calories), i també arròs i pasta. La millor manera d'evitar l'ansietat és no passar gana, així que fes les racions prou grans com per quedar-te satisfeta (sense quedar massa tipa però sobretot sense quedar-te amb gana), i procura fer 5 àpats, com estàs fent ara: 3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda. I continua fent esport, que també és molt important. Molts petons!!