El meu cos és normal?
Hola,
fa temps que em faig aquesta pregunta, el meu cos és normal?
Soc una persona que entreno i faig molt d'esport, mejo normalment be, i bec molta aigua, pero el problema que tinc és que medeixo 1,59 i peso 68 Kg, els metges em diuen que peso molt per que tinc molta musculatura al fer tant d'esport, pero el que mes ràvia em fa es que tinc molta cadera pero soc primeta, llavorç pareix que el meu cos sigui totalment desproporcionat, que puc fer per a que no es vegi tant gran el meu cos i sobretot la part de la cadera?
Sara Bujalance

Hola Xiki! Fes cas dels metges perquè el teu cos és normal, tant pel que fa al pes com pel que fa a la forma de la cadera. Pensa que el cos femení, de forma natural, té les caderes més amples degut a que està dissenyat per poder dur a terme un embaràs i un part. És tan normal que les dones tinguin la cadera ampla, tot i ser primes, com el fet de que els homes tinguin barba i l'esquena ampla. Així que el millor que pots fer és acceptar la forma del teu cos, ja que és absolutament normal i femenina. El que també pots fer és buscar roba que suavitzi les caderes. Molts petons!!