Com engreixar en 3 mesos?
Hola,sóc una noia de 15 anys ; peso 43 Kg i medeixo 1'73. Sóc prima de naixement,i per molt que menji no engreixo? Què puc fer? Moltes gràcies.
Sara Bujalance

Hola 29! El millor que pots fer és mirar de menjar equilibrat, variat, de tot, suficient (sense quedar-te amb gana) i repartit en 5 àpats diaris: 3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda), d'aquesta manera t'assegures de que el teu cos rep tots els nutrients que necessita. Recorda que el pes depèn en bona part d'un factor genètic, que no podem canviar, que és el que fa que hagin persones primes, de forma genètica, que tot i menjar no engreixen, com podria ser el teu cas. De totes maneres, el que és molt important que facis també és anar al metge per comprovar que tot i estar en baix pes, la teva salut està bé. Molts petons!!