DUBTE
Hola! Tinc 15 anys i peso 53 quilos. Jo em vec gorda, en canvi, tots els meus amics, amigues i familiars diuen que estic prima i tinc bon cos.
Què puc fer?
Creus que de pes, per la meva edat, està bé?
Sara Bujalance

Hola asdf26! El teu pes està bé, així que fes cas dels amics, amigues i familia perquè no necessites aprimar res! El que et deu estar passant és que t'estàs veient més grassa del que realment ets, o sigui, és un problema d'autopercepció, per això els altres et veuen bé, perquè ells et veuen tal i com ets, i tu en canvi, t'estàs veient més grassa. Com que el problema no està en el cos perquè el teu cos està bé no s'arregla aprimant, sinó que s'arregla treballant autoestima i aprenent a valorar-te de forma positiva. Parlar sobre com et sents amb els teus amics i familiars t'ajudarà a aprendre a valorar-te millor. MOlts petons!!