pot ser anorexia
hola adolescents
Tenc 13 anys, peso 39kg i mesuro 1'55 cm la meva familia i els meus amics diuen que tinc que menjar mes pero jo em veig be i algunes vegades nomes menjo un cop al dia.Podria ser anorexia?
Sara Bujalance

Hola nuria14! Per diagnosticar anorèxia a una persona és necessari que presenti diversos símptomes, però el que sí està clar és que menjar només un cop al dia és molt perjudicial per a la salut i pot portar-te a patir una anorèxia fàcilment, així que és necessari que mengis bé: equilibrat, variat, de tot, suficient (sense quedar-te amb gana) i fent tots els àpats, sobretot els principals: esmorzar, dinar i sopar. Si fas dos àpats complementaris, un a mig matí i un a mitja tarda, encara millor. A més, estàs en edat de creixement i el teu pes és més aviat baixet, i per això és superimportant que mengis bé. Parla amb la família i els amics sobre com et sents amb el cos, les preocupacions que tens, etc. parlar sobre aquestes coses en ajuden a sentir-nos bé. Molts petons!!