Aprimar-me 2-3 mesos
Com puc aprimar en 2 mesos com a mínim i 3 com a máxim. Marxo de viatje i vull que sigui diferent als que ja he fet, començar-lo amb un cos que m'agradi, esbelt i tonificat, maco i prim...
- Què puc fer? QUin és el millor exercici per aprimar-me més ràpid? Còrrer? Bicicleta?
I exercicis que cremin greix de cames però sense fer sortir múscul? Tinc cel·lulitis i cartutxeres... exercicis per eliminar-les?
- I per altra banda, tema alimentació, què puc fer per a resistir tentacions? Es que sóc una viciada a les xuxes i a la nocilla jijijiji i vull controlar-me més!
- Hem podrieu posar un menú d'exemple d'alimentació saludable? Un parell de dies o tres o una setmaneta.. jajajajaj
Finalment, si faig molt exercici hem sortirà múscul? Osigui és que jo no vull estar musculada, simplement no tenir greix i esta rtonificada. Si hem surt múscul que faig? Paro? Segueixo? Baixo la intensitat?
I finalment dels finalments, com puc millorar la motivació? O sigui jo quan començo a fer export genial i tal, però el fet de posar-me... una mandra...
Sara Bujalance

Hola someone! Vaig per parts:
- Qualsevol exercici va bé per posar-se en forma, així que fes el que més t'agradi. El que és important és que el practiquis de manera habitual, no només un parell de dies. La millor manera d'estar motivat és practicar un esport amb el que t'ho passis bé, d'aquesta manera disfrutes fent esport i ni t'enteres. I tranquil·la perquè per molt esport que facis no en faràs tant com per fer sortir múscul. El que sí notaràs (amb constància i temps) és un cos més tonificat i en forma.
- Pel que fa a l'alimentació: no cal que deixis de menjar xuxes o nocilla perquè són aliments que pots menjar tranquil·lament, el que no és convenient és abusar-ne. Tingues en compte que com més te'ls intentis "prohibir" més ganes en tindràs, així que donat permís per menjar-ho, només recorda que no s'ha d'abusar. Una alimentació saludable implica seguir les recomanacions de la piràmide alimentària, aquí la tens:
Un exemple de menú saludable seria esmorzar cereals amb llet o iogurt i una fruita, a mig matí un entrepà i/o una fruita, al migdia cigrons de primer, pollastre amb amanida de segon i fruita de postres, per berenar un iogurt i per sopar verdura de primer, peix de segon i un iogurt de postres. Això és només un exemple per a un sol dia, recorda que una alimentació saludable és variada! Molts petons!!