Menjo però no engreixo
Hola.
Sóc primeta, però a mi m'agrada menjar, però hi ha un problema... és que no engreixo. Menjo, imenjo però no engreixo. Què puc fer per engreixar-me uns quilets?
Gràcies
Sara Bujalance

Hola Nyanya196! El millor que pots fer per mirar de tenir un bon pes és menjar equilibrat, de tot, variat i suficient (sense passar gana). Tot i així pensa que algunes persones són primes de forma genètica i això fa que tot i menjar els costi engreixar, com podria ser el teu cas. Per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. De totes maneres, també és important que tinguis paciència, encara tens molts anys per davant per créixer, dóna-li temps al teu cos per madurar i ja veuràs com a mida que vagi passant els anys, i tot i potser no engreixar, el teu cos anirà prenent més forma. MOlts petons!!