Bulimia/anorexia
Bon dia! Estic molt preocupada amb el tema de l'alimentació. Primer de tot he de ir, que en aquest últim any he aprimat 13 kg. Vaig començar una dieta equilibrada al Maig de l'any passat, amb exercici físic moderat. El problema és que s'hem va pujar al cap, i el tema principal a la meva vida es aquest. Jo medeixo 1, 66 m, i abans pesaba 77 kg, i ara en peso 64, i la gent em considera que estic molt prima. Però no em veig així i vull pesar 58 kg, i no trobo ninguna motivació, sempre acabo menjant xocolata i coses d'aquestes. Per molt que tothom em diu que no engreixaré si menjo això, quan acabo de menjar em miro al mirall i em veig el doble del que sóc, literalment. Molts cops he tingut atracons i he acabat vomitant, inclus em fa vergonya sortir al carrer, em sento observada. Cada día estic més preocupada perquè no m'agradaria acabar més malament. Ara mateix vaig a un especialista que m'ajudará a sortir d'aquesta, però jo no puc més, per molt que m'esforçi en l'activitat fisica i en el menjar, acabo snese fer-ho bé, i necesito una motivació. Si us plau, ajudeu-me!!!
Sara Bujalance

Hola bloodymary! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques imagino que ho estàs passant malament i em sap molt de greu. Sembla que la preocupació per aprimar i la dieta que vas començar a fer fa un any han anat una mica lluny i ara l'obsessió pel pes no et deixa estar tranquil.la, tot i que el teu pes està bé i estàs prima. Això ens està indicant que comença a haver un problema i que se li ha de posar solució perquè si no, cada cop t'ho farà passar pitjor. Parla amb els pares sobre el que t'està passant i també amb aquest especialista que t'està portant, ells t'ajudaran a sentir-te millor i a evitar un problema tan gros com una anorèxia o una bulímia. Més que motivació necessites recolzament i suport per part del teu entorn. Molts ànims i molts petons!!