No puc mes!!
Hola!!
Tinc 13 anys,i fare els 14 d'aqui poc. Tinc un problema. Soc totalment incapaç d'aprimar, medeixo 1.62 i peso 69 kilos, i no soporto mirarme al mirall perque em vec molt gorda, he intentat fer de tot per aprimar, dietes, esport "encara que no m'agrada"... pero res funciona, com a molt aprimo un parell de kilos pero al poc temps els torno a guanyar, que puc fer per aprimar? Algun consell?
Sara Bujalance

Hola Mire2001! Primer de tot, no pensis gaire en el pes que surt a la bàscula. El pes és una cosa molt relativa que depèn de moltes coses (genètica, estil de vida, activitat física, estat de salut...) i la única persona que realment ens pot dir si el nostre pes està bé o no és el metge.La única cosa que funciona per mantenir un bon pes és ser constant en uns hàbits alimentaris equilibrats (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
) i fer esport de manera habitual. Si creus que això no funciona, aleshores és convenient que parlis amb el teu metge de cara a que t'aconselli, ja que el pes és, sobretot, un tema de salut, i el metge, com a expert en salut, ens pot ajudar.