Bulímia
Tinc una amiga que es preocupa bastant pel seu físic, massa. Alguna vegada s'ha ficat els dits a la boca per vomitar, jo sempre li dic que no ho faci, que és molt greu. Ella no està gens grassa, i fa esport, no sé que fer.
Gràcies
Sara Bujalance

Hola! Pel que dius sembla que la teva amiga podria estar patint un trastorn de la conducta alimentària. Aquests trastorns són greus però la persona se'n pot sortir si rep ajuda. Els amics teniu un paper molt important a l'hora de donar suport i recolzament a la persona afectada, però malauradament no la podeu curar, els que ho han de fer són els seus pares portant-la al metge. Per això el millor que pots fer per ajudar-la és animar-la a que parli amb els seus pares, i si ella no ho fa, aleshores serà necessari que hi parlis tu directament amb ells o amb els professors, de cara a que la puguin ajudar. Fent això és molt possible que s'enfadi, però segur que d'aquí un temps entén el que has fet i t'ho agraeix. Molts petons!!