marejos😖
Hola!!
El cas és que sóc una noia de 14 anys, i des de fa temps em controlo molt el menjar. Vull aprimar-me estic gorda: faig1'69 i peso uns 53 kg. E, problema que rinc és que a la mínima que m'ajupo, m'aixeco o moc el cap... em marejo. Menjo normal, només evito els aliments amb greixos de vegades. Em molesta molt marejar-me és normal?
Gràcies per la vostra feina!!!😘
Sara Bujalance

Hola grugru! Estàs prima! No necessites aprimar res, si ho fas pots tenir problemes de salut molt greus! De fet, pel que expliques, ja estàs començant a tenir problemes, perquè aquests marejos no són normals i poden estar relacionats amb tot aquest "control" innecessari que fas del menjar. Pensa que per mantenir un bon pes només cal menjar equilibrat i fer esport. Menjar poc és molt perillós per a la salut i, a més, pot afavorir que amb el pas del temps al cos li sigui cada cop més fàcil engreixar i més difícil aprimar. Així que menja i, molt important, parla amb els teus amics i els teus pares sobre com et sents i sobre la preocupació pel pes, ells t'ajudaran a sentir-te millor i a evitar un possible trastorn de la conducta alimentària, ja que la preocupació pel pes pot acabar convertint-se en això. Molts petons!!