Esmorzar i brenar
hola!
Tin 15 anys. Esmorzo 3 vegades, 1 a casa a les 7:45 +-, un altre a linstitut a les 10:15 +- i una altra a les 12:45. Jo dino a les 3:10 +- i breno entre 6:15 i 6:40. I sopo entre les 9:15 i 9:30. (Totes aquestes son les hores que comenzo a menjar,+-) be el que magradaria saber es: que hauria d'esmorzar?(me refereixo es que hauria d'esmorzar a casa i a linstitut?) tambe m'agradaria saber que hauria de berenar i a quina hora?
Quan pregunto que em refereixo a tipus d'aliments. Per cert jo com que em van dir que la llet de vaca no era bona, dond bec suc de toronja Per esmorzar a casa. Es verítat que la llet de vaca no es bona! Que només a porta greixos i que eliminem el poc calci que porta?
Gracies
Sara Bujalance

Hola Papallona;-)! A l'hora d'esmorzar a casa pots fer uns cereals amb llet o iogurt, o unes torrades, o un entrepà i una fruita. Al primer pati pots fer un entrepà o una peça de fruita, en funció de la gana que tinguis. I al segon pati igual, si no tens molta gana mira de menjar una peça de fruita, i si tens força gana menja un entrepà també. El més important és que mengis les tres vegades. És millor menjar menys quantitat (fer entrepans més petits, per exemple) però menjar les tres vegades. A l'hora de berenar (cap a les 18 hrs aproximadament) pots menjar, si no tens gaire gana, una peça de fruita o un iogurt. Pel que fa a la llet de vaca, no hi ha cap evidència científica de que sigui dolenta, al contrari, la llet de vaca té una sèrie de nutrients que són molt importants, sobretot per a algú que està en edat de creixement, com tu, així que no tinguis por de prendre-la (només la gent intolerant o al·lèrgica ha de deixar de beure-la). El que sí és recomanable és prendre-la semidesnatada, de cara a que el colesterol no es dispari. I, per cert, el suc de taronja natural és molt bo, així que tant si prens llet com si no, continua prenent-lo. Molts petons!!