URGENT! ESTRIES I ESTIU??
Hola. Sóc una noia i estic molt amoinada. Sempre he agafat i perdut pes molt rapidament. Però mai m'havien sortit estries. Fa un mes i mig vaig veure unes linies roses als pits i més tard als malucs. Després es van fer vermelles i liles, i encara les tinc. Una amiga, i he llegit a internet, que no se'n van.
Jo em poso a la zona on les tinc molta crema hidratant i un oli amb rosa mosqueta i faig un massatge sobre les estries però no veig cap canvi...
Estic molt atabalada. D'aqui a un mes vaig de viatge de fi de curs i no vull tenir estries quan vagi en bikini.
Si us plau, com se'n van? Què puc fer? Ajudeu-me si us plau......
Una abrazada adolescents!
Sara Bujalance

Hola msos! El millor que pots fer per dissimular-les una mica és menjar bé, beure suficient aigua i hidratar-te bé la pell amb una crema antiestries (l'oli de rosa mosqueta també va bé), així també evitaràs que te'n surtin de noves. Tot i així, un cop han sortit és complicat fer-es marxar. Pensa que les estries són una cosa normal i habitual en moltes persones, sobretot dones, i que no val la pena donar-lis més importància de la que tenen, al cap i a la fi són només unes marques a la pell. T'asseguro que quan vagis en bikini la gent no es pararà a mirar si tens estries, te les veus tu molt més del que te les puguin veure els demés. Així que no permetis que la preocupació pel físic et tregui les ganes d'anar a la platja i disfruta, que és el que et mereixes. Recorda que totes les persones, amb estries o no, tenen el mateix dret a ser felices. I ningú és millor o pitjor pel fet de tenir o no estries. MOlts petons!!