ajuda
Bondiiia,
Un pregunta he sentit que el pes "ideal", és 10kg menys del que medeixes, per exemple si medeixes 1,70 has de pesar 60kg. I jo medeixo 1,60cm i peso 60kg, no em vec grassa, però tinc moltes cuixes. El meu pes és l'adequat? Com puc aprimar ràpidament?
Sara Bujalance

Hola! Això de que s'han de pesar 10 quilos menys del que es mesura és una llegenda urbana sense cap base científica, així que no facis ni cas. El teu pes està bé, no t'has d'amoinar. A més, el pes "ideal" com a tal no existeix perquè és una cosa molt complexa que depèn de moltes coses (genètica, estil de vida, activitat física, estat de salut, etc), i mai es tracta d'un número concret, sinó que és tota una franja de pes que va d'un mínim a un màxim recomanats. Per una altra banda, aprimar ràpid no és bona idea perquè quan aprimem ràpid la única cosa que aconseguim és tornar a guanyar que havíem perdut de forma ràpida també. La clau per mantenir un bon pes és ser constant en una alimentació equilibrada i fer esport habitualment. Molts petons!!