Tallaes cada vegades mes menudes😒
Jo mdeixo 1,60 i peso 54kg se que estic be, ni grossa ni prima, no necesite ningu que m'ho diga pero be jo el que voldria dir-te es que estic preocupada perque vaig anar a comprar a "stradivarius" i hem vaig haver de comprar uns pantalons de la talla 40 quan jo gaste una 36 i no he engreixat, quan vaig arribar a casa vaig agarrar uns pantalons de la 36 i son igual d' amples i de llargs i, a "bershka" una 42 i, se que ara l'ideal de bellesa es moolt prim però esque si segueixen així les coses d'aqui dos dies no trobare roba de la meva talla...
Sara Bujalance

Hola marmicer! Tens tota la raó, el sistema de talles actual no té cap sentit. Cada cop les talles són més petites i irreals. A més de cada botiga té el seu propi sistema de talles, de forma que a una botiga pots portar una talla, la 38 per exemple, i en una altra la 42. No s'entén res.... I el pitjor de tot és que això fa que algunes persones se sentin malament pel fet de pensar que la seva talla és massa gran. El problema està en el sistema de talles, no en els cossos de la gent, així que el que hem de fer és passar de les talles i no parar-nos a pensar si la talla que tenim està bé o no, perquè les talles actualment, són del tot aleatòries i no tenen cap patró coherent. Tu recorda que el teu cos està perfecte tal i com està, i passa de les talles absurdes que plantegen les botigues. Molts petons!!