la mare del TANUUUU
boneeeees!!!
mira, tinc 11 anysm peso 61,3kg i medeixo 1,63. M'hauria d'aprimar???
a la meva familia, a la adolescensia, el meu germa sempre havia sigut prim (com jo abans) pro va arribar a l'insti i es va engordar, pro sempre menjava amanides!!, i fa 3 anys, es va quedar com un fideu.
ja ma vingut la regla, em va venir al octubre, el meu germa fa metre 90, aixo vol dir que sere alta??? m'aprimare???????
molteees graaacieeeeeeeeees!!!
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, així que no has d'aprimar res!. Pel que fa a l'alçada, encara tens molts anys per davant per créixer (encara que t'hagi vingut la regla), de manera que has de tenir paciència perquè fins que no acabis de créixer no podràs saber quin alçada tindràs. El fet de que el teu germà sigui alt pot indicar que la teva genètica també podria ser de ser alta, però no necessàriament ha de ser així, de manera que no et fixis gaire en això. Tu només menja equilibrat, dorm suficient i fes esport per tal d'assegurar-te un bon creixement. Molts petons!!