Pes, menjar i ruptura
Dons mira, vaig tallar amb em meu noviu i avui quan me despertat no he esmorzat el isnti tmp i tampoc he dinat, no es ñerq ho fagi per aprimar sino que arribi a casa i magafa la despresio aue porto durant la detmana de q hi he deixat amb el noviu, porto 19 hores sense menjar i lo raro esq no tinc gens de gana pero la panxa no em para de sonar. Una altre cosA, estic be de pes? Esq veig les cames molt gruixudes i ns.. La meva alçada es de 1,70-1,75 i peso 45 kg tinc 13 anys cap els 14 gracies per llegiro...
Sara Bujalance

Hola! El teu pes és baix! Així que és impossible que tinguis res gras, ni cames ni res! És molt important que mengis de tot, suficient, equilibrat i que no et saltis cap àpat per tal de que mantinguis una bona salut!. Quan ens trobem tristos, com després de tallar amb el nòvio, és normal no tenir gaire gana durant uns dies, per això és important fer un petit esforç a l'hora de menjar per tal de cuidar la nostra salut. Al cap d'uns dies la gana ha de tornar, i si no torna, hem d'anar al metge i explicar-li perquè no és normal i pot estar indicant algun problema de salut. Molts petons!!