k faig????? SOS
Hola, tinc 13 anys, peso 47 i medeixo 1,67m.
Cada dia, llenço l’entrepà que la meva mare em fa per esmorzar al cole.
No tinc gens de gana, i depèn de quina quantitat, és com si em mengés un bou.
Des de fa poc, faig exercicis diaris per endurir el cul, panxa i cuixes i fins i tot 50 abdominals diàries, peses, exercicis que surten a adolescents.cat
M’he eliminat xocolata, i xuxes. Ara menjo més fruita i verdura, però en poca quantitat. A gimnàstica corro més del que el profe diu per veure si m’aprimo però la meva poca resistència me la juga. No sé si necessito ajuda perquè segurament el que em faig són paranoies.
M’identifico en moltes d’aquestes consultes d’alimentació que fan a adolescents.cat
Fa tres anys vaig haver d’anar al metge perquè vaig deixar de menjar, més o menys com ara, però es veia que només estava enamorada, però ara no m’agrada cap nen així que dubto que sigui això.
Ja no tinc gana, em peso 3 cops per dia, he canviat porqueries per fruita, etc... A vegades em miro al mirall i em faig fàstig, de cuixes i de cul em veig MOLT grassa!
Què em passa?
Petons!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. Pel que expliques és molt possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Aquests trastorns són malalties greus que fan molt de mal a la persona fent-la sentir molt malament amb si mateixa i fent-la obsessionar-se amb el cos. Però tot i ser malalties greus es poden curar si la persona demana ajuda. Per això és molt important que expliquis als pares què t'està passant. Sé que pot ser dificil fer-ho però ho has de fer el més aviat possible. Pensa que ells volen ajudar-te tal i com a tu t'agradaria ajudar-los si ells tinguessin un problema, així que confia en ells i explica'ls la situació. Molts ànims i molts petons!!