Amor..
Ja fa quasi un any k m'agrada molt un noi, el vec poc, peke no vivim al mateix lloc, ell viu a la ciutat del meu pare(els meus pares stan separats) tot i k el podria veure mes (pk vaig amb el meu pare cap de setmana no, cap de setmana si)ja fa des dels 3 anys k ens coneixem, es mes gran, parlem MOLTISSIM per el watts, i tot i k sempre lobro jo, ell intenta continuar la converça...
kuan parlo amb ell sento papallones a lestomac, si estic de mal humor canvio totalment, em sento mes viva, alegre.... mencanta parlar amb ell es una sencacio mgica el k realment sento kuan parlo amb ell o el vec, realment tenim molta confianaça, se ki li mola... i ell igual de mi
Ns si dir-li... incomodaria la nostra amistat?? ns k fer?? li dic no li dic??? stic feta un lio!!
Mercii!!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. psicòloga d'Interpersonal. No sabem si incomodaria o no la vostra amistat, perquè no podem endevinar què pensa ell. La millor manera de sortir de dubtes és demanar-li cara a cara. Explicar-li que estàs molt bé amb ell, que és divertit, etc, i li expresses el que sentis. Evidentment, hauràs d'acceptar els conseqüències siguin quines siguin, però no t'anticipis a la resposta. De totes maneres, si vols donar-te més temps, intenta coincidir més amb ell, proposa-li de fer alguna cosa junts, per exemple, així vas veient com respon. Però no facis suposicions, el millor e´s parlar amb l'altre. Ànims! Eli Auelt www.interpersonal.cat