Nose que fer
Hola!
Mira desde fa un mes he estat miran pagines on em diuen com aprimar-me mol rapid. He estat fent "ayunos" durant 3 dies. Es poc pero dema començo la setmana sencera. He començat a anar a correr perque arriba ja a lestiu i no penso ser una vaca. El cas esque laltre dia vaig aprimarme 2 kilos en un dia per no menjar res, pero el dia seguent de ayuno vaig pujar uns 300 g. I clar em fa el efecte rebote i no se que fer. Esta clar que no vui menjar sa i fer exercisi perque aixi no aprimare res. Medeixo 1'60 i peso 58. Osigui soc una balena. Aquets dies edtic molt deprimida moltissim a clase i nose perque. No em sento gens a gust amb el meu cos i em fa moltissima rabia que sigui una vaca i ser la amiga gorda i que tutom prefereixi a led guaped i a led primes... La meva pregunta es que si no menjo res, perque em fa el efecte rebote? A mes, faig exercisi. No ho entenc.
Gracies i un peto.
Sara Bujalance

Hola! L'efecte rebot succeeix sempre que s'aprima de forma ràpida i brusca perquè el cos, davant la manca d'alimen, s'espanta i engega una estratègia de supervivència que consisteix en esforçar-se a engreixar per tal de tenir reserves d'energia i sobreviure gràcies a això. Per aquest motiu la única forma efectiva d'aprimar és menjar equilibrat, suficient, no saltar-se cap àpat i fer esport de forma habitual. A més, el teu pes està bé, no necessites aprimar. El que sí necessites és aprendre a valorar-te de forma positiva, creure't una persona valuosa i no comparar-te amb ningú! Cada persona és única, tu ets única i en això està la gràcia, si tots fossim igual seria molt avorrit! Molts petons!!