Tinc un problema d'alimentació?
Hola!
M'agradaria saber si estic bé de pes... peso 41 i medeixo 1,64. Tothom em diu que tinc anorexia cosa que jo veig una mica impossible... es cert que quan vaig anar al metge em van dir que tenia que tractar amb un psicòleg cosa que em vaig negar rotundament perquè no tinc cap problema... i vaig dir que no em veia grassa ni res... però no ho puc evitar em vec un ventre enrome que dona mania... que puc feeer?
Gràcies
Sara Bujalance

Hola! La veritat és que el teu pes és massa baix i això és molt perillós per a la salut. De fet, amb aquest pes és impossible que tinguis la panxa grossa! Ni la panxa ni res! Això vol dir que el problema està en com et veus tu a tu mateixa. És a dir, és un problema de percepció perquè t'estàs veient més grassa del que realment ets. La solució a això no està en aprimar, si no en aprendre a veure't com ets realment, per això parlar amb un psicòleg et podria ajudar a veure't millor a tu mateixa. Pensa que no cal tenir un problema per parlar amb un psicòleg, també es pot anar per millorar alguna aspecte simplement. Molts petons!