puc tenir bulímia?
Hola adolescents!!!
Tinc 15 anys i no tinc gaires amics, la gent ve amb mi per iterés. Les meves amigues o en teoria amigues cada cop em deixen més de banda no m'expliquen res i sempre volen parlar a soles i em fan fora de la conversa. Ara a la mínima que una persona em diu algu tipu que egoista o es queixa de mi mentren ganes de plorar i no puc parar de pensar que sóc una merda i coses d'aquestes. Un dia que no podia parar de plorar vaig pensar que si vomitava em sentiria ve amb mi mateixa i potser ja estaria més feliç al final no vaig vomitar (no se perque ho vaig pensar perquè no té molt sentit). El dia següent em va tornar a pasar i ho vaig provar però no vaig poder. Fins que avui me posat a plorar i m'han vingut ganes de menjar xocolata i quan e parat de menjarvman tornat ganes de vomitar però me resistit. Després he buscat per internet i una de les causes de la bulímia és la tristesa i soledad. Podria ser que tingués bulímia? Si és que si que puc fer per no vomitar?
Sara Bujalance

Hola r2001! La causa de la bulímia sempre és un patiment emocional. Quan algú pateix bulímia acostuma a sentir-se trist, angoixat i molts cops sol, així que sí és possible que estiguis patint un trastorn, o si no, és possible que tot això acabés s'hi acabés convertint en un futur. El millor que pots fer per evitar vomitar, una bulímia, i trobar-te malament en general és parlar amb els pares sobre com et sents, ells t'ajudaran a sentir-te millor i evitar un problema tan gros com la bulímia. T'ajudaran tal i com tu voldries ajudar-los si ells tinguessin un problema. També és bona idea que parlis amb les teves amigues sobre com et sents respecte als seus comentaris, segurament es tracta d'un malentès i en realitat et valoren i t'estimen. Molts petons!!