Detesto les meves cames...
Hola adolescents.
Fa temps que estic neguitosa perquè ara s'apropa l'estiu, i també l'epoca de dur pantalons curts.
I és que, m'agrada el meu cos, i les cames també, però la zona dels abductors, osigui la entre cama s'hem fa horrorosa. Medeixo 1,53 i peso 45,7 kg. Sé que es un bon pes i bla bla, aquest no es el problema, osigui ja m'esta bé el pes, el problema és aquesta zona, per molt que la treballi no s'hem tonifica, sempre està fluixa.
Ho detesto, perquè fa que tota la cama es vegi malament.
Ho he provat tot, fins i tot cremes reafirmants, com a ultima opció, però res.
Faig escales, i més coses, però no veig resultats. Això si... Un dolor...
Sé que per genetica les meves cames són grans, però no vull que augmentin més, ni tampoc que siguin així de flacides.
No sé que haig de fer,i m'acomplexa molt.
Realment no m'importa massa l'opinió dels altres, però vull sentirme bé amb mi mateixa, i què si fan algun comentari sobre les meves cuixes, no hem senti malament.
Vull portar pantalons curts i no haver de preocuparme per com hem queden amb les meves cames.
Siusplau, ajudeume. (No hem digueu lo tipic de: no et preocupis per el que diuen els demés blabla..) No vull reduir les cames, només enfortirles ràpidament. Cosa que no aconegueixo!
Siusplau, ajuda.
Sara Bujalance

Hola Alexandra! El millor que pots fer per endurir les cames és fer esport de manera habitual. Qualsevol esport t'anirà bé, però si fas bicicleta, step o patinatge treballaràs cames especialment. Pensa que els fruits de l'esport es recullen al cap d'un temps (un parell de mesos com a mínim) i sempre que siguem constants, fent-ne només un parell de dies o molt de tant en tant no veurem resultats. I recorda també que tenir les cames (o el cos en general) una mica "fluix" és normal, no estem fets de pedra!. Per poder moure'ns i ser flexibles és necessari que estiguem una mica "tous", si no, no ens podríem moure perquè estaríem massa rígids.. A més, segur que això que dius de les cames t'ho veus tu però els altres ni se n'adonen. Molts petons!!