Canviar la rutina
Porto casi 2 anys amb el meu nòvio i me l'estimo moltíssim però quan quedem sempre fem el mateix i m'aborreix, però no aconsegueixo trobar coses diferents i divertides per fer. Alguna idea per no fer sempre el mateix?
Gràcies :)
InterPersonal

Hola Nekane! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs d'idees n'hi moltíssimes: fer-vos fans de cinèma, practicar un esport junts, busca que hi ha pels voltants del vostre poble o ciutat i mira què us pot interessar, aneu a descobrir baretos diferents per prendre alguna cosa, aneu a menjar xocolata amb xurros algun dia ( la xocolata és molt tremenda ...), planeja una excursió a algun cim o a alguna platja o on sigui, mira entrades per algun espectacle barat ( per joves hi ha promocions), cuineu un sopar bo, etc. Busca una mcia a internet què teniu a prop i veuràs quantes idees!! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat