això engorda?
Hola! Tinc una pregunta:
Entre setmana menjo bastant normal i intento que sigui sa, pero els caps de setmana es quan menjo fregits, chocolata, galetes, etc. Puc arribar a engordar a la llarga menjant aquest tipo d'aliments els caps de setmana? (No faig cap esport)
Sara Bujalance

Hola! Els aliments com la xocolata, fregits, etc. els podem menjar tranquil·lament sempre i quan sigui de tant en tant, de manera que si només els menges el cap de setmana no t'has d'amoïnar, ja que no hi ha cap problema. Tot i així, mira de menjar-ne de forma moderada (no et mengis tres quilos de xocolata de cop!). Pel que fa a l'esport, pensa que és important fer-ne mengem de la manera que mengem perquè l'esport millora l'estat de salut, així que intenta trobar algun esport que t'agradi i prova de fer-ne un parell de cops a la setmana. Molts petons!