bulimia?
Hola!
Fa ja un temps qeu he deixat de menjar tant com abans, i en ocasions he pensat en vomitar, més d'una vegada he estat a punt de fer-ho. Quan em miro al mirall em veig molt grasa. Desde fa un temps ha canviat la meva forma de ser, ara estic sempre més trista i ploro sovint. Crec que estic començant a patir bulimia però no ho se segur. Fa poc li vaig comentar a una amiga el que m'estava passat i em va dir que li hauria de dir als pares, però no se com dir-li. Tinc por de que m'ingresin a l'hospital. A més ara em controlen molt als menjars, ja que la meva tutora els hi va dir que havia tingut altres casos de noies semblants a mi que havien acabat ingresades per anorèxia/bulimia.
No se si estic grasa, encara que jo penso que si. (1'69m i 57kg)
Sisplau ajuda, no se que fer.
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola sandy10! El teu pes està bé, no necessites aprimar, així que no t'hauries d'amoïnar. El que sembla que no està bé és el teu estat d'ànim i la teva autoestima, i això pot, tal i com diu la teva tutora, acabar en un problema tan gros com l'anorèxia o la bulímia. El millor que pots fer és, tal i com et recomana la teva amiga, parlar amb els teus pares. Sé que costa fer-ho, però és fonamental. Ells agrairan que els hagis dit perquè només així et poden ajudar. Si veus que parlar amb ells cara a cara et costa molt, pots escriure'ls una carta o un e-mail per a que ho llegeixin quan tu no hi siguis davant. Molts petons!!