Ajuda ja no se que fer
Hola bones , sóc una noia de 25 anys que està passant per una mala ratxa ia conseqüència d'aquest tema he perdut molt de pes i el meu pes anterior era de 55-56Kg i en l'actualitat el meu pes es de 47Kg i vull recuperar el meu pes anterior però he intentat menjar més però m'entren ganes de vomitar al acabar de menjar i fins i tot de vegades arribo a tenir diarrea i en els últims anàlisis la doctora m'ha dit que tinc baixos els nivells de leucòcits en sang ( glòbuls blancs ) he pensat en prendre multivitamínics com Ceregumil ginseng o supradin ginseng tu que opines i he demanat consulta mèdica però no m'han donat consell qu puc fer estic molt malament ajundam siusplau
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques es nota que ho estàs passant malament. Tot això que t'està passant no és normal i pot perjudicar molt tant la teva salut física com la teva salut mental. Dius que ja has visitat un metge però que no n'has tret gaire. El que has de fer és tornar al mateix metge o anar a un altre, i explicar-li bé què t'està passant per tal de que trobin el problema i et donin tractament per recuperar la teva salut. Els complements vitamínics et poden ajudar, però no resoldran el problema, així que ves al metge el més aviat possible, és la única manera de recuperar el control sobre el teu cos i la teva vida. També pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima si necessites parlar: 93 454 91 09. Molts petons!!