Si us plau urgent
Hola
Estic molt preocupada per una amiga.Sempre ha estat poc menjadora, medeix aprox 1,60 i crec que pesa uns 42 kg. És molt bona noia i molt llesta. Aquests últims dies no ha vingut a l'escola i està com deprimida. Estic 100% segura que no es provoca el vòmit, pero té la resta de símptomes d'anorèxia. Aquest comportament es considera anorèxia? I en quin punt podrien arribar a ingressar-la?
Si us plau agrairia que contestessiu ràpid ja que estic molt preocupada
Sara Bujalance

Hola! Per saber si una persona pateix anorèxia és necessari que la vegi un metge o un psicòleg, però la veritat és que pel que dius sembla bastant probable que la teva amiga estigui patint aquesta malaltia. Quan algú que pateix anorèxia necessita un ingrés és perquè la malaltia ha deteriorat tant la salut de la persona que ha arribat a un punt perillós i la única manera d'ajudar-la és a través d'ingrés. La manera d'evitar que la persona arribi a un estat tan greu és tractar el problema el més aviat possible. Els amics teniu un paper molt important a l'hora de donar afecte i suport a algú que pateix anorèxia, però malauradament no la podeu curar. D'això s'han d'encarregar els seus pares portant-la al metge, per això, si sospites que la teva amiga té anorèxia, el millor que pots fer és animar-la a que demani ajuda als seus pares, i si no ho fa, parlar-hi tu directament amb ells o amb els professors. En aquest cas és possible que la teva amiga s'enfadés, però segur que més endavant ho entendria i, sobretot, t'ho agrairia. Molts petons! Ets una molt bona amiga!