un altre com
Hola, t'escric per que l'acabo de cagar molt. Deu fer un mig any vaig estar agafant atracons, depres vaig passar a intentar-ho bomitar i després ja a bomitar.En aquella estava esfonsada no tenia ganes de res i tot em sortia malament, la qüestió es que ja fa un dies que estic tornant a pillar atracons i avui doncs avui n'he pillat un i he bomitat unes quantes vegades. Soc molt inutil, ja que ara no tinc motiu, bueno si que estic molt foca pro aixo es lo de menys ara estic, tinc un tresor per novio uns amics que valen or, i des de que estic amb el o que estic a casa ja estic be amb mun pare... Tinc molta por, no vull tornar a caure amb aquest cercle vicios, sisplau ajuda.
Sara Bujalance

Hola Marineta 21! Tu no l'has cagat, ni ets cap inútil. Al contrari, ets molt valenta pel fet de d'haver-te d'enfrontar a un problema relacionat amb l'alimentació. El que t'està passant no és culpa teva (ni de ningú), i et mereixes rebre ajuda per poder estar bé. Parla amb els pares, novio i amics i explica'ls què t'està passant, segur que t'ajudaran, tal i com tu faries per ells si tinguessin un problema. Agrairan que hagis confiat en ells, i et donaran tota l'ajuda que puguin, així que parla amb els pares el més aviat possible. També pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima si necessites parlar: 93 454 91 09. MOlts petons!!