Bulímia??
Hola, ja fa temps vaig enviar una consulta perquè tenia complexes amb el meu cos, no m agradaven les meves cuixes l Abdomen... pensava que amb el temps m'en oblidaria d això però ha set tot el contrari, abans no pensava en vomitar i ara si penso com ho podria fer i tot això. Miro molt el que menjo i intento menjar cada vegada es sa i menys dolços.
El meu dubte es: podria estar patint un principi de bulímia o algun altre transtorn?
PD: encara no ho he dit a ningú perquè em fa molta por i els meus familiars i amics no ho accepterien. Estic feta un lio no se que he de fer.
Sara Bujalance

Hola Texans! La veritat és que amb tot el que t'està passant sí és possible que estiguis patint algun problema relacionat amb el menjar i la preocupació pel pes. I el més important, si encara no tens un problema gros, si la cosa continua igual podries arribar a tenir-lo en un futur pròxim, per això és molt important que demanis ajuda als pares. Sé que costa fer-ho, però és la millor manera d'evitar un problema tan gros com una anorèxia o una bulímia. Oi que a tu t'agradaria ajudar als teus pares si tinguessin un problema? Ells també volen ajudar-te. A més, tu no tens la culpa del que t'està passant i ells volen ajudar-te en tot el que necessitis. No has de tenir por de parlar amb els pares, ells t'estimen i entendran què t'està passant, el que sí t'ha de fer por és que la preocupació pel pes i el menjar empitjori. Molts petons!!