Amiga, amb un GRAN problema?
Hola.
Tenim una amiga que creiem que té problemes amb el menjar, es veu "gorda"i en realitat està molt prima (últimament s'ha aprimat moltíssim), menja molt poc o a vegades res, em parlat amb ella i no ho vol admetre. Ja hem intentat parlar amb els seus pares i no fan res, diuen que ho tenen controlat, que no passares.
Estem MOLT preocupades per ella, no volem que li passi res.
Que podem fer?
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola unicornioarcoiris! Si els seus pares ja coneixen el problema que té han de ser ells qui prenguin la responsabilitat de dur-la al metge, ja que vosaltres, com a menors d'edat, no ho podeu fer. El que sí podeu fer, i és MOLT útil, és donar-li el vostre suport i afecte, demostrant-li que esteu al seu costat. No li parleu ni de pes ni de menjar, això només farà que es tanqui. Parleu-li millor sobre com se sent: trista, angoixada, les preocupacions que té, etc. Això farà que s'obri i parli del que li passa, i d'aquesta manera serà una més fàcil que prengui consciència del que li passa. El que també podeu fer és explicar-li als professors de classe, de cara a que n'estiguin al cas i insisteixin als pares si cal. Molts petons!! Sou unes grans amigues!