personalitat
hola m'encantaeia vestir un munt de coses que tinc a l'armari pero tinc por de que es riguin de mi,sempre es riuen de mi desde ben xicoteta i e patit bulling dede els 5 fins als 12 anys ara que tinc amics i que crec que tinc una mica mes de personalitat m'agradaria ser jo mateixa a l'hora de vestir pero no m'atreveixo i sempre acabe vestint el mateix,m'encantaria poder vestir com little mix perque crec que es aquet el meu estil pero no tinc valor,em podries ajudar i ensenyarme com vestir com elles sense ser tan estrident¿? merci
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Et felicito per tot el que has fet i així aconseguit aquests últims anys. Gaudeix dels canvis: dels amics, de sentir-te més forta, etc. Doncs ara toca anar seguint creixen i confiant en tu mateixa! Si a tu t'agrada vestir així, toca que ho facis! Què t'aportarà valorar-te sempre a partir del que pensin els altres? Valora el que penses tu mateixa i si et fa sentir bé vestir amb aquella roba que tens abandonada, és hora de que la treguis de l'armari. Vés introduint noves peces a poc a poc en el teu vestuari, així et sentiràs més còmode a l'anar fent el canvi progressivament. Mira també llocs de moda a internet. Jo sóc psicòloga i poc estilista per assessorar-te sobre el vestit. Però a internet hi ha moltes planes que et poden donar idees. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat