bulimia
Hola adolescents
Jo ara estic estudiant a irlanda, i com es normal, t'engreixes molt, i molt rapid. Jo era primeta, pero ara tinc 15 anys i peso 60 kilos. La meva mare ja m'ha dit que estic molt gorda. Jo i una altre catalana estem molt preocupades per aixo. Desde fa uns dies, despres de menjar tinc moltes ganes de vomitar, i tambe abans d'anar a dormir, al pensar tot el que he menjat. Estic fent esport, i sempre dino una amanida tan sols. Pero l'altre catalana m'ha dit que hem de vomitar, que per 5 cops no passara res. Necessito ajuda, perque ho vull fer-ho, pero algo mu impedeix. I no els hi puc dir aixo als meus pares.
Sara Bujalance

Hola Laura! NO vomitis! Vomitar no aprima i és MOLT perillós per a la salut, tant que podrieu acabar a l'hospital fins i tot!. El vòmit pot provocar una baixada de potassi, i això pot donar lloc a una aturada cardíaca, per exemple. El millor que pots fer mantenir un bon pes és, a més de fer esport com ja fas, parlar amb les persones que s'encarreguen de fer-te els àpats i demanar-los que et facin menjars saludables i equilibrats. Si tot i parlar és difícil que revisin els àpats, procureu afavorir menjars com la fruita, verdura, llegums, cereals, peix, pollastre, làsctic, etc. i mireu de moderar el consum d'aliments com la mantega, la bolleria, els embotits, els dolços, els fregits, etc. I si tot i així fos difícil, no us amoïneu perquè al tornar a casa recuperareu el vostre pes habitual. MOlts petons!!