Tinc por del que pensin els demés
Divendres vaig estar parlant amb un noi, sobre temes d'amor i ell em va ajudar molt, em va aconsellar... El cas es que porto des d'aleshores mirant la seva ultima conexió al WhatsApp, llegint la conversa, pensant en ell... No estic segura de si m'agrada perquè físicament no es molt atractiu ni estic segura de que ell m'estimi. Però el cas esque la gent de la meva classe es fica amb ell i tinc por de sortir amb ell per el que pugui pensar la gent. Per una altra banda, mai he tingut nòvio i tinc por de sortir amb ell i no estar a l'alçada del que ell esperi (soc molt timida i no m'he liat mai)A part, fa un mes o aixi vaig tenir un somni en el que teniem una relació. Nose que vol dir i tampoc se que fer.
Si us plau, ajuda!
Gràcies i petons!
InterPersonal

Hola anonima10. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Que bé que hagis trobat una persona amb qui compartir aquest tipus de temes (amor, etc.). No sempre és fàcil, i menys sent del sexe contrari, oi? Aquest noi t'ha començat a atreure per lo bé que et va fer sentir el dia que vas estar parlant amb ell. I potser inicialment no t'atrau físicament però de vegades, quan algú t'agrada, l'atracció física també vé després. El que passa que a la teva edat habitualment això és a l'inrevés (però això no vol dir que sigui millor). La paraula "estimar"...ja és una altra cosa. Intenta anar a poc a poc i no facis ni cas del què et diguin la gent de la teva classe, passa dels comentaris. Si tens ganes de conèixer-lo vés-t'hi apropant i ja veuràs com reacciona ell. Per altra banda, als 14a, crec que tens, és molt normal que mai hagis tingut nòvio i et faci una mica de "cosa" però pensa que segurament ell està igual o semblant a tu. Per tant, no n'hi capfiquis, confia en tu mateixa i deixa que les coses vagin passant...D'acord?
Una abraçada. Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat