AJUDAA!!
Hola, tinc un problema. Es que tinc 14 any i peso 47 quilos i em veig molt prima. M'agradaria que hem diguéssiu alguna cosa per engreixar-me una mica, ja que a vegades uns companys de classe hem diuen que soc un pal, que son anorèxica... i a mi això no m'agrada.
Ajudeu-me si us plauu!!! :(
Sara Bujalance

Hola! La millor manera d'assegurar-te un bon pes és menjar equilibrat, varitat, de tot i suficient (sense passar gana). Recorda que el pes depèn també d'un factor genètic, que no podem triar ni canviar, i aquest factor fa que algunes persones, com sembla ser el teu cas, siguin primes de forma genètica i els costi engreixar tot i intentar-ho. Al revés també passa, hi ha qui vol aprimar i no ho aconsegueix perquè la seva genètica no li permet. Per tot això insistim en la necessitat d'acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. De totes maneres, tingues paciència, encara tens molts anys per davant per créixer, ja veuràs com a mida que va passant el temps el teu cos van prenent més "forma", tot i no engreixar. Molts petons!!