el meu ex...
Hola,
fa un temps vaig sortir amb un noi, ell al principi em feia tilin pro no m'agradava i la meva ex millor amiga li va dir a ell que em molava, llavors ell em va demanar sortir. Al principi no sabia si dir-li que si o que no pero totes les meves amigues em deien que li digues que si, i al final li vaig dir que si. Vam estar sortint un temps i al final anava ia tot malament, casi no parlavem i discutiem i llavors un dia ell em va deixar, em vaig sentir malament perque el tindria que haver deixat jo pero no vaig tenir coratge. No em va fer pena tallar, mes aviat em vaig alegrar perque aixi no estaria malament. Ara ia fa com un any i mig d'aixo i tinc novio, pero fa poc, el meu novio(que es amic del meu ex) em va dir que el meu ex solament havia sortit amb mi per posar gelosa a la seva ex i ell ho sabia. Ara estic deprimida perque em sento molt idiota, ell va ser la primera persona amb qui vaig sortir i a la que vaig estimar de veritat i ell es va aprofitar de mi, i el meu novio no em va dir res, em va fer sufrir. No se que fer per no estar depriimida... Avui fins i tot m'he arribat a tallar.. Ja no se que fer, em sento molt malament amb mi mateixa.
Ajuda siusplau, petoons:*
InterPersonal

Hola auryber. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que et puguis sentir malament pel què ha fet aquesta persona, permete't sentir ràbia, tristesa, dolor, impotència, frustració, etc. durant uns dies si cal, però no deixis que aquestes emocions t'envaeixin com ho estan fent ara. Res d'estar deprimida!. A ningú li agrada sentir-se enganyada o manipulada però, malauradament, hi ha persones que de vegades utilitzen aquestes tècniques tant inútils. De fet, diu molt poc d'ell. Per altra banda, intenta treure'n una lliçó de tot això: no tornis a caure en l'error de sortir amb una persona perquè les teves amistats o el teu entorn et pressionen a fer-ho, o perquè ell et vagi al darrera, o per pena...si a tu aquella persona no t'agrada. A la teva edat és normal que passin aquestes coses...Aprèn a dir NO quan toca. No hi donis més voltes pensant que és la primera persona a qui has estimat i tot això, perquè crec que tampoc ha estat realment així i intenta fugir del rol de víctima. M'entens? Estima't a tu mateixa, respecta't i fes-te respectar, fes coses que t'agradin i que t'omplin i comparteix els teus sentiments amb persones que t'entenguin.
Endavant. Segur que te'n sortiràs.
Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat