AAAAAAAAAASD
hola!, vaig durar un any amb el meu novio, erem la tipica parella de pel.licula, ja saps que vull dir, erem la parella que tothom envejava, que a pesar dels 16 i 15 anys que teniem ens estimavem BOJAMENT ,ens veiem cada dia i cada hora, no podiem viure sense els nostres petons de 'bon dia'.
Va arribar l'estiu, ell treballava i no ens veiem tant i havia canviat, havia anat al gym i shavia tornat un pivon,i ja no era el mateix que abans, ell sempre em deia que estava malament perque no ens veiem cada dia, pero que quan tornes al cole tot seria com abans. 2 dies abans de començar el cole, em va dixar dient que no sentia el mateix, que m'estiamva pero que volia sortir daquella relacio, i que erem massa joves i esperava tornar a trobar-me al cap duns anys.
Ell, ja ha fet la seva vida, i te una relació amb una altre noia, jo, en canvi, porto 3 messos sense ell i estic com el priemr dia, el trobo a faltar bojament, i si se'm acosta algun noi, no el vull coneixer. AJUDA , que puc fer per olvidarlo i començar vida nova? no puc seguir així de tancada
InterPersonal

Entenc que sents la situació com injusta! Però siq ue està bé que et plantegis què fer per oblidar-lo i començar una vida nova! Pel qeu expliques la vostra relació anava bé en molts aspectes, però en què fallava? era massa romànticament perfecte? A vegades, pot passar que estem a gust amb una situació perquè estem còmodes i ens sentim estimats, però amb 15 i 16 anys passa moltes vegades que l'esperit per conèixer més coses fa que canviem coses a la nostra vida. Observa tot el que puguis aprendre del que ha passat. Les relacions són un grna aprenentatge! Entenc que tens moments durs, de plorar. Deixa que surti tota aquesta tristesa, eprquè és la manera que ajuda a superar una ruptura i a l'hora busca novetats a la teva vida i diversió. Estigues amb les amigues i coneix gent nova, fés coses que t'agradin, comença apracticar alguna cosa nova, etc. Ets tu qui s'ha de donar nous regals a la vida i aprofita molt per aprendre d'aquesta experiència. A lña vida hi ha èpoques més bones i èpoques més dolentes, però de totes ens n'en sortim! i en podem sortir molt guanyadors i plens d'aquestes experiències. Endavant i ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat