em comença a preocupar
hola!
be, l'historia comença fa uns 4 mesos, quan vaig començar a agafar una obsessió important amb el meu cos, de momen aqui tot be, menjava igual i em comportava igual, pero aquell odi/obsessió cap al meu cos era alla. els meus pares estan divorciats, hi demanaras: què hi te a veure aixo aqui? dons hi te a veure que la meva mare es va divorciar del meu pare perque ell te problemes amb l'alcohol. Aixo va pasar quan jo tenia 7 anys, i vaig aguantar fins fa un meset mes o menus. el meu pare anava molt borratxo i em va amanaçar dien-me que em pegaria si el tornava a cridar, i tant li feia si era en conya o no. vaig arribar a casa la meva mare ploran, quan em vaig calmar li vaig poder expliquar lo que havia pasat, i em va prohibir anar amb ell.
aqui va començar lo que em preocupa. vaig deixar de menjar, aixi tal qual d'un dia per l'altre. vaig perdre 3kg amb menus d'una setmana. em sentia be amb mi mateixa duran al principi, em veia mes prima. pero va acabar em vaig tornar a veure, com dir-ho, no era ben be gorda com em veia, si no que em veia inflada, no m'agradava. d'un dia per l'altre em vaig llevar i vaig començar a menjar normalet, una mica mes que els ultims dies que no menjava res. ara me mare ja no es preocupa com va fer durant al principi peruqe no menjava, ja que ara torno a menjar normal com ja he dit abans. pero la meva obsessió per veurem prima no marxa, i cada vegada va a mes. a mi m'agradaria tornar a deixar de menjar, ja que em vaig sentir ve amb mi duran uns dies, cosa que no havia fet durant molt de temps. es que no se ben be com explicar-ho, espero que m'entenguis i em puguis dir el que em pasa i el que em conve.
gracies
Sara Bujalance

HOla! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, has hagut de passar per situacions difícils i, per tant, és normal que ara puguis trobar-te malament. De fet, l'obsessió pel pes i el menjar va molt més enllà del pes i el menjar, ja que està relacionat, sobretot, amb temes d'autoestima i emocionals. Per tot el que dius és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. La solució no està en aprimar, sinó en rebre ajuda, ja que aquests trastorns fan patir molt, però es poden curar demanant ajuda. Per això és molt important que parlis amb la teva mare i li expliquis la preocupació que tens pel pes, ella t'ajudarà tal i com tu la voldries ajudar si tingués un problema. Molts ànims i molts petons!!