.
Hola!
No tinc cap problema amb el meu cos, però m'agradaria saber com es fa per saber (mesurant l'alçada i el pes) com està el teu cos, com hauria de ser.
Moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Em sap greu perquè no et puc donar una resposta concret perquè, en realitat, no hi ha cap manera exacta de calcular com està el teu cos. Només existeixen fórmules per calcular de forma orientativa i bastant inexacta si el pes d'una persona està més o menys bé. A més, aquestes dades són pels metges i en principi només les han de fer servir ells. I en el cas de persones menors d'edat, es valora a partir dels percentils, que també interpreten els metges i que sempre és orientatiu. Total, que no hi ha cap fórmula concreta. El que sí podem fer per assegurar-nos de que el nostre cos i salut estan bé és menjar equilibrat i fer esport, i en el cas de tenir dubtes, consultar amb el metge. Molts petons!!