notes
holaa nessecito ajuda perque tinc un problema greu visc amb els meus tiets desde fa dos anys i son molt exigents amb el tema notes i jo soc una persona ke sempre a suspes moltes asignatures no se que fer perque el any pasat vaig anar disminuiient el nombre de suspeses pero aquest any a tornat a pujar molt i no ser com fer que no arribin unes notes a casa per posarse a plorar perque em deixaran sense sortir de casa i si em fan aixxo em moro perke tinc novio a distancia nomes el veig findes i si no em deixen sortir el cap de setmana ho ahurem de deixar perque ja no va tot com hauria de anar per culpa de la distancia asobre ells an fet un gran esforç comprant un viatge a la neu per el cap de setmana que bé perque es creuen que estic remuntant pero conto que em quedaran 6 minim!! AJUUDAAAAA !!
Elena Crespi

Hola!
Doncs potser el millor que podries fer és ser sincera amb els teus tiets i comenta'ls-hi que no saps perquè creus que has tornat a baixar les notes.
Potser si els hi expliques com et sents i les dificultats que tens et podran ajudar.
D'altra banda, el més important és que intentis veure què fa que treguis pitjors notes o què t'ajuda a treure millors notes. Què és el que més et costa d'estudiar? com ho fas? no sé si tens una rutina dedicada expressament a estudiar d'alguna manera concreta o si ets poc constant. Com t'organitzes?
HI ha persones que els hi va més bé estudiar en veu alta, d'altres que es fan esquemes i resums, d'altres que pinten de coloraines els apunts per a tenir-ho tot localitzat...
Intenta veure què pots fer per intentar estudiar diferent i a veure si treus millors notes.
És important que intentis millorar: no només perquè no et castiguin i puguis veure el teu nòvio sinó també per a sentir-te satisfeta amb tu mateixa i intentar fer-te un bon futur!
ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat