amics
Em vaig enfadar amb una amiga meva perque m'havia posat en contra d'una altre, tot i que ella diu que no (no sé que pensar)i despres estava molt enfadada i vaig insultarla a la red social "Ask.fm" en anònim, a ella i alguna gent mes. S'ha destapat el pastel ara suposo que perque em van endevinar la contrasenya i tinc molta gent en contra. Que faig? La amiga que he nombrat primer es la que mha insultat a mi tb i es ella qui mha entrat al ask, per tant ho ha vist tot. No se que fer vull morir-me...
InterPersonal

Hola leigh! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs en aquesta situació amagar el cap sota l'ala no és el qeu t'ajudarà més. Però si que pots aprendre moltes coses per una pròxima vegada. El primer que has de fer és observar com has contribuit tu en tot aquest embolic. Entenc que et sentíssis dolguda amb el que va fer primer la teva amiga. Repassa com ho podries haver fet diferent: descarregar la ràbia d'una altra manera, no tornant-li amb un insult ( anant a córrer, explican-t'ho a algu de confiança, excrivint amb un paper tot el que vas sentir,e tc). Ara toca assumir el que has fet i disculpar-te , expressant també com et vas sentir quan ella va fer allò, però sense atacar-la. Nome´s parla de com et vas sentir tu (rebutjada, humiliada, etc) i accepta que tu tampoc ho vas fer bé i et vas deixar endur epr l'impuls. Parla-ho cara a cara això! i espera a com respon ella, deixa-li un parell o tres de dies a reaccionar , si cal, no et sentis rpessionada per els seves primeres respsotes. Ànims i energia! Eli Aulet www.intepersonal.cat