Quin herror de cuixes
Hola adolescents.cat!
Només us voldria dir el que em passa sobre el meu cos. Jo em sento bé, pero quan em poso dvant d'un mirall l'unic que miro son les meues cuixes, quin herror, tinc 13 anys, la gent em diu que estic bé, perfecta,molt bé, però per molt que em diguin aixo les meues cuixes les odio, perquè de tot estic bé.
Quan m'assento a un lloc les cuixes so pitjors, avegades penso de tallar-me però les meues amigues no volen, que puc fer?
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Les teves cuixes no són cap error, al contrari, són una perfecta expressió de la natura perquè el tret més característics d'un cos femení son caderes i cuixes amples, ja que la seva funció és poder mantenir un embaràs i parir. Gràcies a això, ens podem reproduir. No tinguis en compte el model de bellesa actual femení, perquè no reflexa la realitat del cos d'una dona, per això se'l considera un model irreal. A més, per mantenir un bon tipus en general, no només les cuixes, és important menjar equilibrat i fer esport, res de tallar-se. Això de voler tallar-se ens està indicant que la preocupació pel físic ha anat massa lluny per a la teva salut, i per això és necessari que parlis amb amics i familiars, sobretot els pares, sobre com et sents, ells t'ajudaran a sentir-te millor i evitar que aquesta preocupació empitjori. Molts petons!!