ajudaa :(
Hola tinc 13 anys i tinc sobre pes.
Em fa vergonya cambiarme s vestidors de linstitut i ara que sacosta lestiu tambe em fa vergonya anar a la pisina amb banyador :(
Em podrieu recomanar alguna dieta per aprimarme rapid sisplau
Gracies i perdo per les faltes 😘
Sara Bujalance

Hola! La única cosa que has de fer per mantenir un bon pes és menjar equilibrat (com pauta la piràmide alimentària, aquí la tens:
), i fer esport de manera habitual (uns 3-4 cops per setmana). I el més important, no permetis que la preocupació pel físic et limiti a l'hora d'anar a la piscina o a l'hora d'haver de canviar-te als vestidors. Recorda que totes les persones tenen dret a ser felices, respectades i valorades tinguin el físic que tinguin, ningú és millor o pitjor per ser més guapo, lleig, prim o gras... Així que valorat positivament i parla amb la teva gent, amics i familiars, sobre les coses que et preocupen, ells t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa. Molts petons!!