el meu futur
Hola! Em preucupa molt el meu futur i realment no sé com treure'm del cap aquesta angoixa. Tinc tantes ganes de saber què és el que vull fer que deixo de fer altres coses per a averiguar-ho i això m'està afectant una mica als estudis. Encara tinc 1 any per saber-ho, però sento que cada dia que passo sense saber-ho estic malagastant-lo perquè podria saber-ho i fer algo al respecte com estudiar més d'allò o contribuir, mirar els millors llocs on puc anar i que no se m'acumuli tot al final però no hi ha manera de saber què és el que vull.
pd: com puc veure la resposta de l'anterior consulta que vaig fer?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Entenc que t'angoixi aquesta situació, ens posem molta pressió en saber això. Et recomano què pensis com t'agradaria ser útil als altres, pensa en els teves passions, en els coses que et surten bé, etc...Parla amb gent que facin una professió que t'agradi o busca'n informació a internet. Busca amb què t'agradaria ser útil als altres, més que amb què guanyaràs més diners , etc. Pensa en què et faria feliç i escolta el teu instint més que guiar-te molt per la raó! I això sí, no és una pregunta que es respongui barrinant tot el dia, fes el que hagis de fer en aquest moment, ocupa't d'ara mateix i de les teves coses d'ara(estudiar, amics, etc) i passions d'ara! No visquis només ofuscada per aquesta idea. Parla amb professors, recorda alguna peli que et pugui dir: "jo vull ser això" i després mira com ho pots fer real! Comparteix aquesta inquietud amb amics, professors, famíliarts, etc. Més que pensant , buscant informació i gaudint ara del que et toca fer ara, anirà sortint al resposta! Ànims! Eli Aulet